Ha! Pesta Buku Terbesar di MIECC, The Mines

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera korang semua...
Fuh, aku masih ada kekuatan lagi rupanya untuk tulis blog tengah2 malam (malam? pagi dah sebenarnya...hehe)
Ha, ni aku nak cter pasal pesta buku terbesar (katanyalah...) kat The Mines, dekat2 sini jek. Tapi memang seriuslah, besar gila. Dan, boleh buat golongan pembaca ni jadi gila dek kerana harga buku yang tersangat murah. Bayangkanlah, buku yang ditulis oleh pengarang terkemuka antarabangsa yang sepatutnya dijual dengan harga puluhan / ratusan ringgit, cuma dijual dengan harga rendah bermula dari RM8. Tu yang jadi menggila nak beli buku. Tapi aku beli 2 buku jek. Jimat, sebab dah beli baju so bajet aku dah lari pecut dah. haha. Aku pergi sana dgn member aku ni. Perghh dia ni, kalau boleh tidur kat situ, dia dah tidur dah kat situ. Punyalah ghairah tengok buku2 kat sana. Lebih kurang 10 buku dia beli n RM100 lebih jumlahnya. Ha, Nak tengok suasana kat sana? Ni aku suap gambar sikit ya.
















Ni lah punca utama aku lari bajet...haihhh

Comments

Popular posts from this blog

Mikroekonomi: Perubahan Kuantiti Diminta Dan Perubahan Permintaan

Ha! Makanan Punca Mudah Lupa

Ha! Makanan Tradisi Melayu