Ha! Keunikan K7D102...

Assalamualaikum korang semua...
Ha, nak cerita sikit pasal keunikan kolej kediaman aku KUO, bilik aku (K7D102). hehe...(bukan kutuk keyy)

Erm, macam ni, sepanjang aku tinggal kat mana-mana tempat. Aku belum pernah lagi jumpa tandas asrama yang kena naik tangga walaupun aku punya bilik kat aras paling bawah. Dan tangga tu juga yang sangat menariknya telahpun berjaya menjatuhkan dua orang pelajar yang kurang bernasib baik semasa melalui tangga tu. Mangsa pertama bagi 'keganasan' tangga tu adalah kawan aku sendiri merangkap pelawat dari Kolej Pendeta Za'aba (KPZ UKM). Pertama kali dia datang ke kolej aku, dah kena sambar dengan tangga tu. Ha, jatuh tergolek dah member tu. Dah la dok pakai selipar 'keramat' aku tu. Memang cium lantai la jwbnya. hehee... Muka punya lah merah padam sebab menahan kesakitan yang sangat hebat. hehe... Sebelum dari tu, dia dah tinggalkan hasil 'seni' dia kat bilik aku... 'Seni Cermin Berselotep Biru' namanya. Sangat nice kott, sampaikan beberapa minit lepas tu ada JAKSA yang datang kat bilik aku untuk bertanyakan tentang 'Hasil Seni; tu. 

Tapi pagi tadi pulak, aku pulak alami nasib sama mcm sahabat tadi. Jatuh tangga yang sama. Perghhh, sakitnya xdpt digambarkan. Rasa mcm nak patah tgn aku ni, ni pun dok taip sebelah tangan jekk. Yg roomate aku pulak tadi dok diam je tgk aku jatuh, mungkin dia tergamam kot. hehe... Syez lah, thn air mata aku tadi. Nanti aku post gmbr tangga yang sangat unik tu...hehee

Comments

  1. nice blog. salam perkenalan :) do follow mine :)

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...i'm following...huhu
    degree student? u mana?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mikroekonomi: Perubahan Kuantiti Diminta Dan Perubahan Permintaan

Ha! Makanan Punca Mudah Lupa

Ha! Makanan Tradisi Melayu