Ha! Baksis...Coming Soon

Assalamualaikum dan salam sejahtera korang...
Fuhh2...lama betul aku tak bukak blog ni asenya. Bukan tak sudi nak bukak atau lupa, tapi terlalu sibuk untuk buka blog. Yelah, sem 2 ni...Macam2 program ada dah... Betul aku ngaku, serius aku rindu kat blog ni. hehehehe

Ha, korg yang baca blog aku ni pun rata2 nya dak UKM kan? FEP? ha, so...korang join tak program ni? Mahabbah De Bakti Siswa (BAKSIS) anjuran Exco Khidmat Sosial dan Kemasyarakatan PMFEP, UKM. Eh, serius lah rugi siapa yang xpergi ni. Especially dak lelaki lah, sambutan penyertaan dari anda sgt2 kurang. Yang perempuan dah ok dah kan. =) So, takpelah. yang penting program ni nanti mesti meriah. B'cuz ni 1st time aku join program anak angkat mcm ni n aku letakkan harapan yg tinggi untuk program ni. For those yang dah daftar, terima kasih byk2 sebab sudi berkongsi pengalaman mcm ni.

Comments

Popular posts from this blog

Mikroekonomi: Perubahan Kuantiti Diminta Dan Perubahan Permintaan

Ha! Makanan Punca Mudah Lupa

Ha! Makanan Tradisi Melayu