Ha! Salam Ukhuwah untuk semua...


Assalamualaikum...
Sebelum lebih jauh saya berkata, inilah serba sedikit tentang peribadi saya.

Nama diberi : Mohammad Amirul Hidayat bin Mohd  
                        Khairuddin
Tarikh Lahir   : 21 September 1993
Asal             : Rawang, Selangor
Status          : Bujang (ini pun nak kena beritahu ke? huhu)
Seorang Mahasiswa, Pra-siswazah di Universiti Kebangsaan Malaysia.
Pelajar Tahun Satu Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan.
Penduduk Kolej Ungku Omar (KUO) UKM.

Matrikulasi? nak tahu ke? hehe. Ex-KMPians.
Saya ni, agak periang la orangnya. Tapi kalau mula2 kenal tu, mcm kekok la, pemalu sedikit. hehe.
Kalau anda ada kemusykilan, masalah, boleh kongsi dengan saya, saya ni, boleh saja jd pendengar yang baik...hehe..tak nak cerita lebih. nanti ada pula yg cakap saya 'masuk bakul angkat sendiri'.

Macam ni lah if ada sebarang isu. Boleh hubungi melalui Facebook, email dan Twitter. Sekarang ini kan zaman IT. Semuanya terletak di hujung jari. hehe

Facebook   : https://www.facebook.com/amirulhidayat.hyung
Email        : yatcmf93@gmail.com
Twitter      : https://twitter.com/zectyat93


Comments

Popular posts from this blog

Mikroekonomi: Perubahan Kuantiti Diminta Dan Perubahan Permintaan

Ha! Makanan Punca Mudah Lupa

Ha! Makanan Tradisi Melayu